№ з/п
|
Назва показників
|
Оцінка (0-2 б).
|
Примітка
|
1.
|
Комфортність умов для роботи учнів і вчителів
|
|
|
1.1
|
Організація робочих місць учнів:
а) стан збереження меблів
|
|
|
б) забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов для роботи учнів
|
|
|
1.2
|
Організація робочого місця вчителя:
а) раціональність розміщення навчального обладнання
|
|
|
б) класна дошка
|
|
|
в) робочий стіл
|
|
|
г) шафи секційні
|
|
|
ґ) стан збереження навчального обладнання
|
|
|
д) систематизація навчального обладнання, навчально-методичної літератури
|
|
|
е) наявність картотек, каталогів
|
|
|
|
Загальна сума балів по 1
|
|
|
2.
|
Навчально-наочні посібники (забезпечення обліку та контролю, зберігається за певною схемою у спеціально відведених місцях за темами або класами, є картотека):
а) таблиці
|
|
|
б) портрети
|
|
|
в) схеми
|
|
|
г) ілюстрації
|
|
|
г) репродукції
|
|
|
д) картографічні матеріали
|
|
|
|
Загальна сума балів по 2
|
|
|
3.
|
Технічні засоби навчання
(дотримання техніки безпеки, умов зберігання, забезпечення обліку):
а) телевізор
|
|
|
б) відеомагнітофон
|
|
|
в) відеоплеєр
|
|
|
г) магнітофон
|
|
|
д) музичний центр
|
|
|
е) комп'ютер
|
|
|
є) мультимедійний проектор
|
|
|
ж) сканер
|
|
|
з) ксерокс
|
|
|
|
Загальна сума балів по 3
|
|
|
4.
|
Екранно-звукові посібники
(зберігаються за видами, систематизовані за темами, класами, є картотека):
|
|
|
а) аудіокасети
|
|
|
б) відеокасети
|
|
|
г) слайди
|
|
|
д) диски
|
|
|
|
Загальна сума балів по 4
|
|
|
5.
|
Матеріали для вимірювання стандартів освіти
(систематизовані за темами і класами, є каталог):
а) тематичні (контрольні) роботи
|
|
|
б) тести
|
|
|
в) тексти тренувальних завдань для державної підсумкової атестації
|
|
|
г) тренувальні завдання для ЗНО
|
|
|
|
Загальна сума балів по 5
|
|
|
6.
|
Навчально-методична та довідкова література
(розставлена у визначеному порядку, є рубрикація книжного фонду, розділені за назвами, є каталог):
а) словники
|
|
|
б) довідники
|
|
|
в) методичні посібники з методики викладання предмета
|
|
|
г) журнали, газети
|
|
|
д) збірники дидактичних матеріалів
|
|
|
е) роздаткові матеріали
|
|
|
є) книги для позакласної роботи
|
|
|
ж) науково-популярні книги
|
|
|
з) збірники вправ, диктантів, текстів, задач
|
|
|
|
Загальна сума балів по 6
|
|
|
7.
|
Навчально-методичні комплекси (тематичні папки), які забезпечують індивідуальний та диференційований підхід у навчанні:
а) матеріали олімпіад
|
|
|
б) матеріали державної підсумкової атестації
|
|
|
в) моніторинг навчальних досягнень учнів з предмета
|
|
|
г) матеріали для позакласної роботи
|
|
|
д) методичні рекомендації щодо викладання навчального предмета
|
|
|
е) матеріали перспективного педагогічного досвіду
|
|
|
є) методичні розробки вчителів
|
|
|
ж) матеріали підготовки до ЗНО
|
|
|
з) матеріали краєзнавчого характеру
|
|
|
|
Загальна сума балів по 7
|
|
|
8.
|
Раціональність оформлення інтер'єру кабінету.
У кабінеті експонується:
а) національна символіка
|
|
|
б) довідкові матеріали
|
|
|
в) змінні інструктивні матеріали
|
|
|
г) інструкції
|
|
|
д) правила з техніки безпеки
|
|
|
|
Загальна сума балів по 8
|
|
|
9.
|
Організація роботи щодо дотримання правил техніки безпеки (наявність у кабінеті):
а) інструкції з безпеки життєдіяльності
|
|
|
б) журнал реєстрації первинного (позапланового, цільового) інструктажу учнів з безпеки життєдіяльності
|
|
|
в) правила роботи в кабінеті
|
|
|
|
Загальна сума балів по 9
|
|
|
10.
|
Нормативні документи:
а) паспорт кабінету
|
|
|
б) розклад роботи кабінету
|
|
|
в) перспективний план розвитку кабінету
|
|
|
г) план роботи кабінету на поточний навчальний рік
|
|
|
ґ) навчальні програми з предмета
|
|
|
д) календарні плани
|
|
|
є) критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
|
|
ж) план роботи гуртка
|
|
|
з) матеріальна книга
|
|
|
й) інвентарна книга
|
|
|
|
Загальна сума балів по 10
|
|
|
11.
|
Естетика оформлення кабінету
|
|
|
|
Загальна сума балів по 11
|
|
|
Загальна сума балів по 1-11
|
|
|